top of page

Proiektuetan oinarritutako ikasketa

Proiektuen bidez lan egitea ikasleen ezagutzatik lan egiteko modu bat da.


Irakasleek iIkasleentzat erronka izango den arazo-egoera bat aurkeztuko dute. Ikasleek, beraien ezagutzetatik abiatuta eta irakasleen laguntzarekin, arazo egoera ikertu eta garatu egingu dute erantzuna bilatzeko.

"Ikerketa proiektuetan lan egiteko funtsezko atala da".

 

Ikasgelan proiektuen bidez lan egiteak esan nahi du ikasleak entzutea, interesak zeintzuk diren eta motibatzen dituzten ideia eta ekintzak ezagutzea eta aurretik dakitenetik abiatzea, haiei lagunduz, jakin nahi dutenera iritsi ahal izateko.

Horregatik, ikaskuntza esanguratsua izan behar da; hau da, jorratu beharreko gaiaren aurrean ikasleek lehendik dakitenetik abiatzea helburu duen ikaskuntza.


Proiektuan ikasleak dira protagonistak eta irakasleak pentsatzen eta ikertzen gidatzen duten laguntza dira, ikasgelan erabakiak hartzeko, aztertzeko, hausnartzeko, eztabaidatzeko, egiaztatzeko eta  informazioa bilatzen sustatzeko egoerak sortuz.

Helburua  ikasleak modu osoan garatzea eta heztea da, ez da eduki kontzeptualak eskuratzea, baizik eta akatsak egiteko, ideiak proposatzeko edota ikertzeko gai direla frogatzea. Horrela ulertuko dute inguruko errealitatea eta irakasleak direla kezka hori bultzatu eta beraien ikaskuntza prozesuen kontzientzia hartzera bultzatu behar dituztenak.


Proiektuetan oinarritutako ikasketak eredu tradizionalarekin alderatuta ondorengo abantailak aurkezten ditu:


1. Ikasleak autodidaktak dira.
2. Pentsamendu kritikoa garatzen da.
3. Talde lana eta lankidetza lana bultzatzen ditu.
4. Ikasitakoa bizitza errealeko egoeretara aplikatzera bultzatzen du.
5. Ikasleen gaitasun digitala garatzen laguntzen du
6. Sozializazioa hobetzen da.

 


Etapa guztietan, haur hezkuntzatik abiatuta, proiektuen bidez lan egiten dute: etapa batzuetan disziplinartean eta beste etapa batzuetan irakasgai bakoitzean.

IMG_20200228_101603.jpg
lehen hezkuntza 1-2-3-4 (14).JPG
bottom of page