Bigarren Hezkuntza
Etapa honetako hizkuntza eredua B da. Irakasgai guztiak Matemáticas eta Lengua Castellana izan ezik euskaraz irakasten dira.
Ingeles irakasgaia ordutegi barruan indartuta dago eta teknologia irakasgaia ingelesez irakasten da. “Technology”.
-
1. Maila (2 ikasgela)
-
2. Maila (2 ikasgela)
-
3. Maila (2 ikasgela)
-
4. Maila (2 ikasgela)
Etapa honetako ikasleen adina 12 urtetik 16 urtera artekoa da.
Helburu orokorra ikasleak bere osotasunean garatzea da: autonomia pertsonala eskuratuz eta gizartea hobetu ahal izateko beharrezko gaitasunak garatuz. Ingelesez, Euskaraz eta Gaztelaniaz ulertu, komunikatu eta moldatzeko gaitasuna izateko hezitzen dira.
Etapako ezaugarri nagusiak:
-
Aniztasunaren trataera. Arreta pertsonalizatua.
-
Ikasleen orientazio akademiko-profesionala.
-
Proiektuen bidezko lana. Curriculumaren garapena proiektuen bidez egiten da.
-
Proiektuen bidezko ikasketa elkarlanean oinarritutako metodologia eta Ikasketa-Zerbitzu proiektuen bidez osatzen da: era horretan ikasten denari garrantzia handia eman nahi zaio.
-
Gaitasun digitalaren garapena. Gela guztietan lan egiteko tresna gisa 1x1 gailuak erabiltzen dira. Ikasle bakoitzak bere Chromebooka dauka eta lizentzia digital eta Google Workspace-ren bidez lan egiten da.
-
Jarduera osagarriak egiteko aukera zabala.
-
Hautazko irakasgaiak DBHko 4. mailan: Informazio eta Komunikazio Teknologiak (IKT); Lan-jarduerari aplikatutako zientziak (LJAPZ); Ekintzailetza eta enpresa jardueren hastapenak (EEJH), Technology, Robotika, programazioa, besteak beste.
Informazio gehiago:
-
Bizikidetza arauak
-
Proiektuen bidezko ikaskuntzari buruzko informazio gehiago Proiektuak atalean
El objetivo principal es que los alumnos y alumnas se desarrollen de una manera integral adquiriendo un alto grado de autonomía personal y desarrollando las competencias necesarias para su participación activa en la mejora de la sociedad. Que tengan la capacidad de comprender, comunicarse y desenvolverse tanto en inglés como en euskara y en castellano.
Características principales de la etapa:
-
Atención a la diversidad. Atención personalizada y tutorizada.
-
Orientación académico-profesional de los alumnos/as.
-
Trabajo por proyectos. El desarrollo del curriculum se realiza trabajando por proyectos.
-
El trabajo por proyectos se complementa con una metodología de trabajo colaborativo y con proyectos de Aprendizaje y servicio dando mayor significado al aprendizaje.
-
Desarrollo de la competencia digital. En todas las aulas como herramienta de trabajo se cuenta con dispositivos 1x1 en todas las aulas. Cada estudiante dispone de su Chromebook y se trabaja con licencias digitales y con Google Workspace.
-
Amplia gama de actividades complementarias.
-
Asignaturas optativas en DBH 4: Tecnologías de la información y la comunicación (TIC), Iniciación a la actividad emprendedora y empresarial (IAE), Ciencias aplicadas a la actividad profesional, Technology, robótica, programación, entre otros.
Más información: